حق استاد
نوشته شده توسط : محمد

گفت استاد  مبر درس از یاد           یاد باد آنچه به من گفت استاد

یاد باد آنکه به من یاد آموخت            آدمی نان خورد از دولت یاد

هیچ یادم نرود این معنی                 که مرا مادر من نادان زاد

پدرم نیز چو استادم دید                  گشت از تربیت من آزاد

پس مرا منت از استاد بود               که به تعلیم من اُستاد، اِستاد

هر چه می دانست آموخت مرا        غیر یک اصل که ناگفته نهاد

قدرِ استاد نکو دانستن                   حیف استاد به من یاد نداد

                               گر بمردست روانش پر نور

                                ور بود زنده خدا یارش باد

 

 

منبع : http://www.torpheh.blogfa.com





:: موضوعات مرتبط: شعر , ,
:: بازدید از این مطلب : 720
|
امتیاز مطلب : 115
|
تعداد امتیازدهندگان : 34
|
مجموع امتیاز : 34
تاریخ انتشار : 17 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: